hästnörd

ja, det är vad jag har blivit - en hästnörd. som när man var 7år o inte ville göra ngt annat än o vara i stallet, när man åkte dit även om man inte skulle rida eller ngt. bara för o få vara med hästarna, sopa stallgången, borsta. så känns det hehe. det är så mysigt nu när det börjar bli vår o jag har kommit igång med träningen o allt bara stämmer så bra :)
men utöver stallet så vill jag bara hoppa fram ungefär 6år nu, när jag bor i kalifornien o jobbar med o styla o sminka alla modeller, o jobba med mode. när jag har kommit in i min karriär en bit. jag längtar så himla mycket! ja okej, det här är min dröm. MEN den ska slå in. för jag vill det här så mycket, o det jag vill brukar bli så ;)
nä, slutsnackat om hästar o drömmar! helgen har varit lugn o härlig. i fredags så var jag hemma med familjen o åt god mat o bara slappade. i lördags så var jag o caarro ute o åt på kvällen, det var jättegod mat o himla trevligt ställe. det blir deffenitivt att gå dit igen :) nu börjar en ny vecka med skola o allt igen. är iaf ledig på onsdag, det är skönt. får lägga in lite gym i veckan oxå. btw så är jag grymt förvånad över mig själv o mina nyttiga veckor (tre nyttiga veckor, en onyttig vecka) jag har inte ätit ngt onyttigt alls, stolt haha. vad ska ni göra i veckan? 
nä, nu ska jag sova :) sov gott pinglor. godnattkramar


min skrutta


mmm


ge mig sommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0