härlig vecka

hejj pinglor! hoppas ni har haft en superbra helg. min har varit slapp o skön. bara tagit det lugnt. men jag förstår inte riktigt, även om man inte gör ngnting på helgen så sover man ingenting, eller jag gör iaf så. helt stört trött är jag. inte sovit alls många timmar. jag har förresten flyttat min ponny till ett nytt stall i helgen oxå. det var kul, allt gick bra o min polle är nu ledaren i gruppen haha, fånigt det lät. vad har ni gjort? :)

den här veckan kommer bli så härlig!
måndag: skolan, stallet + plugg (om jag orkar)
tisdag: ledig, yesbox. men måste tyvärr in till skolan o sjunga lite ändå. + stallet. o massa plugg
onsdag: skolan, naturkunskaps prov. + stallet
torsdag: ledig igen (!) sova och stallet
fredag: ta igen mig efter den "jobbiga" veckan. dippa gurka o morötter framför en mysig film. längtar ^^


sjukt trött


tummen upp för slapp vecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0