c.m.c

förlåt för dålig uppdatering! tänkte iaf skriva ett litet nattinlägg när jag har lagt mig tillrätta i sängen.
fredagen blev som vanligt hehe. började med skolan 8 - 14.15. slapp dag, sjöng lite mr sandman som vi ska sjunga upp i skolkaféet ngn vecka framåt. det gick väl hyfsat bra iaf . sen åkte jag hem o bara slappade, tog en promenad med hunden o träffade linaa, det var trevligt :) sen kom caarro hem till mig o vi bestämde oss för o ta en fika inne på claras. sagt o gjort, vi åkte in o satt där tills det stängde ungefär. riktigt mysigt som vanligt heh. sen fick vi ngt impulsryck o åkte o köpte pizza haha. jag har haft min onyttiga helg nu kan jag ju säga, inget nästa helg då, eller vad säger du caarro ;)
nåja, caarro sov hos mig tills idag o sen åkte vi båda till våra stall o red våra ponnyskrällen. fint väder var det ju iaf :) kvällen har bara varit allmänt seg, suttit hemma o kollat på tv o ätit avokado. pratade med en som har flyttat hit från en annan stad utan att känna ngn annan här o vågat sig hit iaf, strongt. det hade jag aldrig vågat, vad gör man på helgerna egentligen lixom? känner ingen, sitter hemma? äsch, man får väl lära känna ngn såklart, hehe :) jag längtar till sommarn btw, när man kan gå i bara shorts o bikiniöverdel o strosa runt inne i lägenheten o dricka kall cider o bara ha det härligt, oj nu drömmer jag ;)
nä, nu ska jag sova. imorn är det mkt som ska göras under dagen. godnattkramar

  


Kommentarer
Postat av: karro

sov gott:)

2009-03-22 @ 02:37:06
URL: http://karolinamalmlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0