090329 Söndag

Hejj bloggen! Hoppas eran helg har varit bra.
Det har min, riktig kompis helg :) Fredagen spenderade jag med Sara o "gänget" hah. Vi var först hemma hos Tilda o förfestade litegrann o sen drog vi in till krogen. Jag o Kamilla åkte hem ganska tidigt för jag skulle tävla på Lördagen. Men det var trevligt så länge det varade hehe.
På Lördagen skulle jag ju som sagt tävla med min ponnyskrutta, det gick jättebra. Så nöjd över henne. Åkte hem från tävlingen med en andra plats + rosett. Kvällen spenderades på O´learys med Kamilla o några fler, riktigt trevligt faktiskt! Men blev väl lite för mycket av det goda kanske haha. Så jag är ganska seg idag kan man säga.

Nu ska jag ta o åka till stallet, rida en sväng ut i skogen. Sen är det plugg som gäller, usch fy o blä! Naturkunskap o religion. Ha en trevlig kväll :) Ciao Ciao

Ni får ursäkta bilderna, dom är tagna med mobilkameran!

i början av kvällen


kul hade vi hah


sarisen kom hem :*

Kommentarer
Postat av: ida

verkar som en rooolig helg :D o grattis till andra platsen :D ar stolt over dej honey<33

2009-03-30 @ 03:23:01
URL: http://idalubking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0