090318

nattblogg. idag har jag varit ledig, det var skönt :) vaknade kl 13 (läängesen!) o åkte upp till stallet och såg fram emot hoppträning. när jag kommer utanför dörren så ser jag solen, kan inte annat än breda ut ett leende på läpparna, yes! synd bara att man ska stänga in sig i ett ridhus. aja, så fick det bli. träningen gick inte lika bra som väntat men nu har vi kommit på ett knep så nu kör vi på det, bättre nästa gång. vilket är imorn förresten hehe.
jag har faktiskt inte gjort så mkt mer idag, kom hem o har sjungit lite på mr sandman. o nu sitter jag här i soffan o myser med fiffi min lilla vovve. hon är skendräktig just nu så hon lägger sig så nära hon bara kan, så gulligt. hoppas ni har haft en bra dag. nu ska jag sova, godnattkramar


mys


nice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0