090313

nattblogg. idag har det varit slappt, skola från 8 - 14.30. jag har bara två lektioner på hela den dagen, jag vet, lite onödigt. men det är ganska gött o bara gå runt där o fördröja tiden. idag gick vi på stan o kikade lite, jag hittade ett par skor som jag blev helt kär i, jag var bara tvungen o köpa dom! dessutom fick tilda byta sina skor, haha, hon har haft dom länge nu. så dom har gått sönder men hon fick ett par helt nya, smidigt det ;P btw så måste jag klacka om mina stövlar. aja, nog snackat om skor (även om man kan rada upp flera a4 med sånt) haha.
på min första lektion idag (bild i 2.5h) så kom jag på ngt nytt, jag skrev ut ett osminkat öga i svartvitt sen målade jag i olika sminkningar på det och skrev hur jag hade gjort o allt. perfekt hehe. hoppas bara att läraren blir nöjd nu ^^
jag var riktigt duktig på matten oxå, gjorde hela 12 tal (bra av mig som brukar göra ungefär hmm.. 1?) tack för hjälpen tilda! vi hade planerat att vi skulle åka hem till tilda o kolla på björn gustafsson dvdn, men tilda ångrade sig o bestämde sig för o gå på en fest ist :) så jag tog bilen o åkte raka vägen till stallet o hoppade min skrutta. riktigt busig var hon haha.
efter det har jag bara haft en hemmakväll med familjen. det var mysigt. hade dock velat hitta på ngt ikväll men det är sånt man får ta. har ni hittat på ngt kul ikväll? varit på ngn rolig fest? 
nä, nu blir det sängen för mig. sov gott, godnatt kramar


look idag. med ihoptrutad mun


love them


oh yes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0