Utomlands

Tjaasan! Är allt bra med er? Här är det prima! Jag och min kära vän Carro sitter här och kollar på resor, hm. Blir det ngn lagom till skolan börjar kanske? Vi får se! Skulle vara väldigt skönt iaf. Ska ni åka ngnstans i sommar?

Idag har jag och Carro varit i stan en sväng, tog bilen till Charlies häst & hund och köpte mig ett par ridhandskar (mina naglar har tagit sönder dom andra) sen tog vi vägen till Ö&B och köpte schampo, balsam, nagellacksborttagning, pads, hårspray och LdB shower silk. Riktigt bra att köpa såna saker där, hur billigt som helst. Köpte allt det här för hundralappen! Sen åkte vi vidare till a6 köpcenter och kikade in på H&M och därifrån fick jag med mig sminkborttaning och hårinpackning. Vi tog även en sväng in på resebyron.
När vi hade satt oss i bilen tog vi vägen mot Carros farmor och farfar, där väntade riktig god mat och efterrätt, mums! Tårta med jordgubbar, och allt möjligt.

Hade ni en bra midsommar förresten? Jag hade trevligt, åt middag med några vänner. Inga mer kommentarer om den kvällen, haha.
Nä, nu ska vi kolla vidare på resorna. Riktigt taggad nu asså!
Ha det bra! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0