Utkast: Hej igen! ...

Hej igen!
Jag och Carro har fortfarande inte lagt resekatalogerna ifrån oss, haha. Vi är verkligen helt insatta i det där nu.
Tänkte berätta lite om vad jag har gjort på senaste tiden, (det var ju inte igår jag bloggade precis ;))
För det första har jag fått ett jobb (yey!) på en restaurang i en mysig liten stad Gränna. Det är faktiskt riktigt kul att jobba där :) Sen har jag börjat hjälpa min kompis med o rida hennes "lilla" häst. Jättetrevlig verkligen :) Jaa, vad har hänt mer i mitt liv? Hm.. Jag har slutat skolan och fått sommarlov, firat midsommar och ja. Det var väl ungefär allt, haha. Vilket tråkigt liv jag har. Glömde skriva att jag har lämnat tillbaka min prinsessa för sista gången oxå, sorgligt självklart. Men jag överlever. Laddar upp en bild på henne och mig nu, tagen av min kompis Joanna Roman. www.joannasfoto.blogg.se.
Nä, nu är jag riktigt trött och vet inte riktigt vad jag ska skriva så nu hoppar fingrarna bara på tangentbordet! Höhö.
Skriver mer imorn. Natti Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0