Promenix

Sådär, jag kom precis hem från en långpromenix med hundarna. Tog mig en banan, lite minitomater och ett glas tropisk juice, mums. Jag lyckades avstå dom nypoppade popcornen som stog framme på bordet. Jag måste börja äta lite mer nyttigt nu asså.
Tillbaka till hundarna. Den ena av mina hundar har precis genomgått en operation för cancer, på människor, bröstcancer. Efter det här har hon självklart varit annorlunda, gått runt och haft ont. Nu börjar hon må lite bättre och man kan gå promenader som vanligt igen. Det värsta är att hon har blivit så himla olydig, lyssnar inte på någonting längre. Hon drar i kopplet, går över till fel sida, ja, hon bara gör som hon vill. Den lilla busen! Och när hon gör allt sånt, så är det inte konstigt att den lilla pudeln följer på och gör likadant. Så ni kan ju tänka er hur det är att ha två hundar i koppel som går framför mina fötter och drar åt alla håll och kanter, inte kul. Det här får vi ta och ändra på! Haha.
Nu ska jag kolla på morden i midsomer, ta lite till juice och sen blir det sängen.
Hörs imorn, godnattkram :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0