Nattblogg

Hej alla nattugglor!
Nu har jag äntligen kommit hem från jobbet. Okej att jag har varit hemma i typ 1.5 h, men ändå. Jobbade från 14-22. Två timmar mindre än vad jag brukar jobba iaf, skönt det. Carro satt utanför i ungefär 2 h, haha stackarn. Men hon spanade in någon snygg kille som jag serverade iaf. You go girl!
När vi åkte därifrån så var jag så himla kissenödig, så vi var tvugna att hoppa av bussen vid Carro för att jag skulle kissa, haha. Sen hämtade pappa oss där och nu har vi precis ätit upp vår pastasallad, gott. Snart blir det nog sängen, jag är så sjukt trött.
Justeja! Jag skulle ju berätta om vad min familj har som hobby. Att flytta, min familj flyttar hela tiden. Nästan varannat år. Jag föddes antingen i Åre eller i Jönköping (kanske borde fråga mina föräldrar om det) sen bodde vi inne i JönköpingCity, flyttade senare till ett litet finare område (också det i Jönköping) sen flyttade vi till en liten stad nära Jönköping. Flyttar därifrån till en annan liten stad/by nära Jönköping, och ja, ni fattar grejen. MEN saken är inte den att vi flyttar hela tiden, utan att mina föräldrar envisas med att vi ska renovera hela huset så fort vi flyttar in i det. Det är ju ganska onödigt eftersom vi som sagt flyttar därifrån inom några år. Som nu håller dom på och planerar hela huset här, och köket, vardagsrummet och mitt rum är helt klart. Men resten av huset är ju kvar. Sen säger mamma här om dagen, "Det är ju ganska onödigt att renovera, om vi ska flytta om tre år" BRA mamma. Yes (y)
Har era familjer också såna hära crazy idéer eller är det bara min som är galen? Vore skönt om det inte bara var vi, hm.

Godnattkramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0