Jobb

Godmorgon bloggen!
Idag vaknade jag 7.35 (!) men somnade såklart om och fick gå upp sen vid 9. Vid 10.30 satt jag hos tandläkaren, så jag har massa banangrejs i munnen nu. Blä! När jag kom hem gick jag ut en sväng med hundarna, och när jag står nere vid vattnet (hundarna skulle promt bada) så ringer min mobil.

Chef: Hej Melli, kan du jobba idag?
Mella: Hm, jag hade ju annat inplanerat.... (sola, bada och umgås med Ida)
Chef: Det vore jättebra, jag hade planerat lite fel.
Mella: Okej då, men jag vet inte när bussen går (försöker komma för sent)
Chef: Nä, men kom så fort du kan!

Ja, så nu blir det jobb idag. Sköna cash är det ju iaf. Får tänka på det när jag står inne på en restaurang och serverar medans ni ligger ute och solar och badar. Hm, kul.
Nä, nu ska jag ta och äta lite frukost. Skriver mer när jag kommer hem från jobbet. Då ska jag också berätta en sak som ALLTID händer i min familj.
Kram Kram


såhär hade jag hellre velat gå runt idag...

Kommentarer
Postat av: ida

jag hade inte heller haft nagot emot o ga runt sadar idag!!!

2009-06-24 @ 19:12:51
URL: http://idalubking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0