090701

Hej bloggen! Fortfarande vakna? Jag har precis varit ute med hundarna en nattpromenad, riktigt härligt var det. Det småduggade lite, solen gick ner och det var ällmänt mysigt. Hundarna var dock helt galna, men det har dom varit nu på det senaste när man är ute med dom så jaja, haha.
Gårdagen var trevlig, jag var ledig och åkte in till piren och tog en glass med Ida. Sen gick jag och en kompis ut och åt på Amadeus tror jag det var, hehe. Riktigt trevligt var det. Har inte träffat honom på ett tag nu så det var kul. Sen åkte vi lite random "rundor" i skogen och såg en typ tornado uppe i himlen, astuff. Ni får en bild på den här nere.
Idag har jag varit i stan hela dagen och umgåtts med min kompis Lollo, vi har åkt runt i bilen och dunkat, haha.
Nu ska jag ta och sova litegrann, imorn blir det jobb igen.
Ha det bra. Kram




jag i bilen på random ställe :P


såhär såg jag ut idag
- jeansleggins från vila
- linne från vero moda
- tröja, tommy hilfiger från usa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0