090629

Sådär!
Nu har jag legat ute och stekt i några timmar, shit vad det bränner. Jag har ju "turen" att bli sådär riktigt röd om jag bara legat i någon timma. Så jag är helt klabbig av all solskyddsfaktor nu. Använder mig av garniers ambre solaire spf 15. Dagar som den här skulle jag nog behövt spf 30 men ja, man tar det man har hemma.
Ja, vad händer idag. Jag funderar på att ta en sväng till stan och köpa lite behövliga kläder till jobbet (mycket snack om jobb nu, jag vet) Skulle behöva tights, en längre vit t-shirt och svarta tygskor. Just nu går jag i svarta korta tights, en vanlig vit t-shirt och svarta ballerina när jag jobbar, inte direkt sån outfit jag vill ha där.
Nu ska jag hoppa in i duschen och dra på mig lite mascara.
Ha det bra i solen, glöm inte solskyddet! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0