090627

Godmorgon bloggen!
Förlåt för dålig uppdatering igår, men jag jobbade hela dagen och stannade kvar efter och hade lite kul. Lärde känna mina jobbarkompisar lite bättre, kul! Jag kom hem ungefär vid 2 på natten så jag är ganska trött nu kan man säga, plus att jag var där från 12 på dagen. OCH jag ska iväg och jobba idag också. Det är ju trotsallt pengar, hm. Vad ska ni hitta på idag?
Njae, annars har jag inte så mycket mer att berätta som jag har gjort. Det kanske fylls på ikväll efter knoget. (Ja, jag är lite opepp idag)
Ha´t bra så hörs vi sen! Kram



Kommentarer
Postat av: karolina

"hade lite kul" haha lite för kul kanske ;)

2009-06-29 @ 12:05:06
URL: http://karolinamalmlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0