Sötaste

Hej bloggen!
Jag sitter här och lyssnar på musik på MTV och ska alldeles strax sova, men kände att jag skulle slänga in ett inlägg först.
Idag har jag jobbat då, som vanligt. Gick väl bra, börjar bli lite småtrött på det nu faktiskt. Haha, inte så konstigt kanske när man jobbar 11h i streck flera dagar. Tanken att jag ska jobba hela sommarn är ju inte så kul.
Nae, nu orkar jag inte skriva mer. Somnar snart, Carro dansar runt som en galning här till pumpit musiken och jag tänker stänga av snart, haha vad elak jag är. Zac är lika söt som vanligt, men han saknar nog sin mamma lite, fast han har ju trots allt sin gudmor här ;) Men jag ska ju faktiskt jobba imorn också.
Ha det bra, k r a m a r



hihi, jag är en bra gudmor ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0