Ost o kex

Hej bloggen!
Nu sitter jag här med Carro i min sköna, stora säng och käkar ost, kex och någon himla kolsyrad saft typ. Mums.
Jag har äntligen kommit hem från jobbet, det var s sjukt mycket folk där idag. Carro fick säkert upp mot 5 sms där det stod något i stil med att nu dör jag eller jag är död. Min chef ringde mig i morse kl 11, då jag låg och sov och sa att jag skulle vara på jobbet så fort jag kunde. Hopp, då var det bara att slänga sig in i duschen och ta första bästa bussen och förbereda sig på ännu en dag av jobb. Imorn mina kära vänner, är jag ledig!
Nu ska jag titta på Michael Jacksons minnesstund när hans dotter säger dom fina orden.

Godnattkramar





VI ÄR BÄST <3

Kommentarer
Postat av: ida

vart jobbar du nanstans nu igen? :)

mm de e sa himla sorligt nar hans dotter pratar :'( sa hemskt.

skont att du e ledig imon iaf :) misss u <3

2009-07-15 @ 05:16:45
URL: http://idalubking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0