Nattinlägg

Hej bloggen!
Här sitter jag i min ensamhet, mamma och min bror har åkt till vår stuga i Lysekil och kommer vara där några dagar. Pappa har somnat i soffan med hundarna jämte sig, heh. Och jag planerar morgondagen, Carro fyller år. Surprise ;)
Idag har jag bara jobbat och stått i, som vanligt. Imorn är jag ledig iaf, gött det.
Och nu har jag inget mer o skriva, jag kan lägga upp lite bilder från back in the days o skriva vad dom är ifrån så får ni lite mer en ett såhär tråkigt inlägg, hah.


9ans avslutningsresa till stockholm, gröna lund det här. jag hade inte ätit något på hela dagen och mådde sjukt dåligt men försökte dölja det. gick inte så bra, hah.


avslutningsdagen i kyrkan


<3

Nä, nu ska jag ta o sova. Natti natti.
Kram

Kommentarer
Postat av: karolina

usch hata rullstolen...

2009-07-22 @ 14:39:44
URL: http://karolinamalmlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0