Natti

Hej på er alla nattugglor
Nu har jag kommit hem från stallet, det var riktigt mysigt. Mamma följde med, med lilla Fiffi (min pudel) och gick när jag red. Hon knäppte även lite kort.
För ett ganska bra tag sen, bestämde jag mig för att inte ha någon häst nästa år (under 3an) för att bara vara med kompisar, satsa på skolan och allt det där ni vet. Men tror jag att det kommer funka? Nej, shit nej. Nu när jag har varit utanför stallet så länge så märker jag nu att jag verkligen älskar att vara i stallet, rida, ta hand om hästarna. Allt det där! Så nae, det får nog bli en liten kuse till nästa år också. Hm..
Godnatt! Kram






rlåt för suddiga bilder, men hästen är fin iaf

Kommentarer
Postat av: karolina

stor o fin nalle!

2009-07-08 @ 10:23:42
URL: http://karolinamalmlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0