Kvällstur

Hej bloggen!
Jag kom precis hem från stallet, har varit där med Lollo och ridit. Det regnade ju innan, men mitt motto då var att "jag älskar hästar och stallet, så jag tar på mig regnkläder och åker dit" bra va? Haha. Jag lyckades iaf slippa regnet när jag red, gött.
Så nu sitter jag här och äter Pringles sourcream & onion och dricker oboy, mums! Börjar inte förrän 18.00 imorn, så jag funderar på att sitta här en stund.
Nä, nu ska jag gå och hämta ett nytt mjölkpaket. Det andra tog slut precis.
Ha det bra, Kram


riktigt suddig bild, men jag skrattar iaf haha

Kommentarer
Postat av: karolina

åh snygging!!

2009-07-10 @ 23:09:40
URL: http://karolinamalmlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0