Idas födelsedag

Godmorgon!
Idag smäller det, idag fyller min bästa vän år som jag har känt i stort sett hela mitt liv ungefär. Stort grattis till dig gullet!
Jag hinner inte skriva så mycket nu, men tänkte informera lite mer om dagen iaf.
Kl 12.00 (prick!) ska Ida stå vid Waynes, jag och en kompis ska hämta henne där för att påbörja resan. Vart säger jag ju inte! När vi har kommit till slutdestinationen ska vi göra massa roliga grejer. Jag har även skrivit en lapp till henne som det står information på som vilka kläder hon ska ha på sig och allt sånt. Det här kommer bli kul!
Men nu måste jag fixa ihop det sista jag ska göra innan jag åker härifrån. När jag kommer hem får ni veta hur allt blev, vart vi var och allt.
Ha en bra dag! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0