High Chaparall

Hej bloggen!
Jag sitter här och målar naglarna, är så fruktansvärt trött på mina naglar nu så jag kör på svart. Måste snart åka och förlänga dom igen. Ett senare projekt.

Carro fyllde år igår! Vi började med att sätta oss på gräset vid Vättern och äta frukost, som bestod av mackor och tårta. Mums! Sen åkte vi vidare och jag tog med henne till High Chaparall, haha kul va? Vi gjorde allt från att äta rostade mandlar till att ta kort på bufflar (?). När vi hade varit där en stund åkte vi tillbaka till Jönköping och gick och satte oss på piren för en bit mat. Riktigt trevlig dag faktiskt, det verkade som Carro tyckte det var roligt också.










carro, leggins h&m, stor tröja vila, kofta mq, converse, smycken h&m


Kommentarer
Postat av: karolina

aw söt stor polle

2009-07-24 @ 09:22:16
URL: http://karolinamalmlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0