En dag kvar!

Nu är det bara en dag kvar innan the suprise kommer att hända. Det kommer bli askul!

Hej förresten!
Jag har precis kommit hem från att ha ridit Carros ponny (Carro är på kryssning) och det gick riktigt bra faktiskt. Putsade alla hennes grejer typ, haha. Så nu kommer du hem till ett rent och fint ställe Carro ;) När jag hade släppt ut ponnyn, vid namn Anima så passade jag på att ta lite kort på henne i det fina vädret. Sjukt varmt och rida idag kan jag säga, inget att rekommendera sådär ens vid 9. Ska man rida på sommarn ska man göra det mitt i natten.

Btw, så har jag inte sovit en blund inatt. Jag och en kompis satt uppe och kollade på film hela natten typ, och sen ringer mamma "Jag behöver bilen till jobbet 6.30" Ops, då vart det att åka hem. Men självklart som jag trodde så åkte dom inte förräns senare ändå. Suck på min familj asså.

Nä, nu ska jag ta och byta om till bikini och packa väskan för stranden en stund. Jag och Lollo drar och doppar oss på ngt ställe innan jag börjar jobba. Ha det bra i solen! Kram


en snygg anima redo för en runda i skogen


hejdå anima :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0