090731

Imorn är det 1a augusti! Det betyder att det bara är 21 dagar kvar till skolan börjar! Och jag har inte ens fått något lov, hallå?

Godmorgon!
Jag sitter här och äter frukost, gjorde mannagrynsgröt med ananas i idag och tar en macka med ost och sallad på till + ett glas av äpple-apelsin-morots juice. Gott! Var faktiskt ute och sprang i morse, gick upp halv 9 (jag är jäätte morgontrött) bara för det. Duktigt känner jag, heh. Hunden fick såklart hänga på.
Dom senaste dagarna har jag ägnat mig åt shopping med Ida, och ja, det finns inte mycket pengar kvar nu kan jag säga. Ni ska få se bilder på alla grejer jag köpte, riktigt nöjd med allt faktiskt :) Sen har vi också varit med två kompisar i en stuga mot Bratteborg. Riktigt trevligt var det, sjön låg precis vid stugan. Så vi har badat både morgon och kväll. Bilder från det får ni se när jag har tid att lägga upp dom. 
Nu ska jag fortsätta äta min frukost och kolla lite på tvn, sen blir det jobbet. 
Ha det bra! Kramar  


nej, jag har inte borstat håret heh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0