090716

Hej bloggen!
Dålig uppdatering, jag vet. Men jag har sovit hos Ida tills idag och inte kommit hem förrän nu.
Gårdagen var riktigt trevlig, vi var ute på piren här i Jönköping och tog några bacardi breezer och drog sen vidare till O´learys för att slå klackarna i taket. Sagt och gjort, vi dansade så mina fötter bara värker nu! Men riktigt roligt var det. Tack för kvällen :)
Idag har vi bara slappat, åt en god frukost/lunch på Waynes och satt där i säkert 2h. Sen tittade vi på film och efter några timmar gick vi och köpte mat. Japp, det är vad jag har gjort idag ungefär.

Nu ska jag iväg och rida. Jag lägger upp bilder från igår sen när jag kommer hem. Ha en fortsatt trevlig kväll. Imorn blir det jobb igen.
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0