090710

Hej bloggen!

Jag vill bara säga grattis till min kusin som fyller år idag, hon är i Österrike just nu och kommer hem imorn, efter det ska ni få se vad jag ska ge henne i present.
Jag har precis smörjt in mig med lite brun utan sol, behövs nu när inte solen är framme så mycket. Jag använder mig av Dove Summer Glow, normal to dark skin. Den är bra faktiskt, men man får smörja några dagar så det sitter.
Nu ska jag till Lollo och färga hennes hår, brunt tror jag hon ska ha. Haha, vi får se.
Och sen undrar jag bara hur Ida har det på hultsfred i leran, haha man tänker inte riktigt att det är Idas grej. Men jo, hon åkte dit så vi får se hur hon mår när hon kommer hem.
Nä, nu måste jag sticka! Ha det bra.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0