090709

..Och det regnar!

Vad händer idag? Jag ska upp och rida, men får vänta lite tills det slutar regna. Har ingen lust att rida runt i spöregn precis.
Gårdagen var riktigt trevlig, blev inte riktigt som vi planerat men men, hehe. 
Jag och Ida började med att sätta oss på restaurang Amadeus och beställde in lite mat och varsitt glas rose vin. Sen gick vi vidare på piren till Saltkråkan och där träffade vi lite bekant folk, satt där och pratade och drack cider.
Sen gick vi vidare till O´learys och slog "klackarna" (jag och Ida hade platta skor på oss hela kvällen) i taket och dansade med folk. Himla roligt! Sen drog vi hem till Ida och sov där. Tack för en bra kväll allihop!


piren jönköping


jag på saltkråkan


ida på saltkråkan, helt röd om tungan, haha.


ida och jag på o´learys


ida och björn på o´learys


haha, fulla och glada


Kommentarer
Postat av: karolina

MELANIE ASPLUND JAG FÖRBJUDER DEJ ATT HA DOM BILDERNA!!!!! GAH FÖR DIN KAMERA!:P

2009-07-10 @ 23:10:33
URL: http://karolinamalmlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0