090708

Hej bloggen!
Sitter här och räknar genom mina "pengar" som jag ska leva på den här månaden ut. Det kommer inte bli lätt, jag som ville unna mig något för att jag jobbar hela tiden. Tycker att jag kan få det, men nej. Inga pengar, inget lyx. Var inne på Atlantis Spa innan och kollade vad man kan göra, en ansiktsbehandling i 25min för 500kr. Är inte det ganska dyrt? Jaja, jag får väl vänta tills augusti (suck).

Ja, vad händer mer idag? Jag och Ida ska sätta oss på piren och ta några glas vin och snacka skit, blir trevligt. Slänger nog på mig en hög kjol eller ngt liknande. Lite sjöman tema känner jag passar in när man ska spendera kvällen vid vattnet.
Imorn blir det Göteborg igen, jag älskar den staden. Säger jag igen, höhö. Tror jag har nämnt det innan ;) Vad jag ska göra där får ni veta mer om när jag har kommit hem.
Nu ska jag hoppa in i duschen och göra iordning mig för kvällen. Ha det bra! Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0