090701, igen.

Godmorgon bloggen!
Nu sitter jag här och har precit ätit upp min frukost som bestod av två mackor med ost och gurka och ett stort glas Bravo tropisk juice. Den smaken är min favorit, jag är en riktig juice drickare, haha.
Jag börjar inte jobbet idag förrän 18.00, då har jag lite tid innan. Men jag vet inte vad jag ska göra nu, hm. Blir nog en sväng med hundarna. Vad ska ni göra?
På fredag fyller Ida 18 år och då ska jag och en kompis överraska henne med en rolig grej, men det kan jag ju såklart inte säga här. Jag menar, tänk om hon läser? ;) Men det ska bli riktigt roligt iaf, ni får veta mer efter fredagen.
Nae, nu ska jag ta tag i mitt liv, haha. Ha en bra dag! Kram


lite kläder jag köpte till jobbet
- leggins med dragkedja ca 129kr kanske?
- vit t-shirt och svart t-shirtklänning 99 kr var typ?
- svarta tygskor 99kr
allt från H&M

Kommentarer
Postat av: karolina

era busar:P

2009-07-01 @ 21:55:45
URL: http://karolinamalmlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0