you

tjo, ligger här i sängen o kollar på ngn lustig film på fyran - 28dagar senare heter den. handlar typ om zombies eller ngt :S
ska faktiskt ta o sova snart, ska gå upp kl 9 imorn. seegt. men men, vad gör man inte för sin polle ^^ hah. använde mitt nya shampoo o balsam idag, det blir nog bra i mitt hår :) måste få det o växa lite asså. står inte ut med att ha det sådära halvlångt längre. så nu ska jag göra ngt åt det, jag ska vara snäll, får inte platta eller locka förutom när jag ska ut eller ngt. inte föna det. lägga massa inpackningar o sånt. då ska det nog bli bra!
godnatt, vi hörs imorn :)


Kommentarer
Postat av: mandy

guu va söt bild på dig gullunge :)

2009-02-28 @ 12:40:16
URL: http://mandalubking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0