körkortsplugg

dagen började med att ha mattelektion, så himla jobbigt var det. jag trodde jag skulle ramla ihop ett tag. när den lektionen väl var slut så vare engelska. eller i pratade om massa val o shit. jobbigt det dära. sen - lunch. tack! sarisen kom :) sist men absolut inte minst, så var det den himla religionslektionen på 3h! gaah. men man överlevde den med. sen var ju som tur var sista lektionen inställd. så det bar av till frissan o slingade håret, syns typ ingenting, bara lite ljusare. men det blir bättre i längden ^^ efter det så gick jag en stund på stan, tänkte att jag skulle gå till åhlens o köpa en ny nagelgrej som skulle vara bra, men så hade dom ju inte den där såklart. så då tog jag det långa benet före o gick till apoteket ist för o köpa brun utan sol, men så hade dom stängt, så det blev inget köpt, får ta det imorn.
nu sitter jag här i min säng med körkortsboken i högsta hugg, nu gäller det :P tut tut!
                                                                                                                                              

Kommentarer
Postat av: sara

bilden på dig är jättefin:) att du inte kan fatta hur snygg du är! :P <3

2009-01-24 @ 12:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0