29/1 -09

godmorgon göteborg - tog en tur till götet idag. åkte med klassen. först stannade vi i trollhättan på en moské där. ganska intressant faktiskt. hur folk gör i dom olika religionerna. stoppet efter det var göteborg då vi fick äta lunch. sen var det dax för synagogan. "tanten", eller den äldre damen var lite väl strikt o så för min del, men man får ju anpassa sig. efter detta var det rundtur bakom kulliserna på göteborgs opera, det var himla kul faktiskt. skön snubbe ^^. tillslut fick vi dom tre timmarna shopping alla längtat efter. jag träffade en kompis från göteborg, det var jättetrevligt. vi gick runt o shoppade, eller jag gjorde. (bilder kmr imorn) köpte iaf:
- beige tröj/jacka - Rut mfl
- guldringar orhängen - Rut mfl
- svart scarf - Rut mfl
- svart pajlettlinne - Mango
- svart kuvertväska - Mango
- svart plånbok - Mango
- svart necessär - Åhlens city
- matrix shampoo, balsam - Nk
sen var det att gå på operan Bohéme, den var väl bra ^^. inget o klaga på deras röster iaf, shit vad dom sjunger bra.
godnatt jönköping - kom hem sen ca 00.30, skönt iaf att jag börjar 13.25 imorn. tagga plugg på fredagskväll, yeah!
nä, nu är det sängen som gäller. hoppas ni har haft en bra dag oxå. godnatt, vi hörs imorn.


Kommentarer
Postat av: ida

Låter som du ha haft en rooolig dag ;D

2009-01-30 @ 14:04:54
URL: http://idalubking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0