första dagen som 18åring

13/1 - 09
Okej, första riktiga dagen som 18 år nu då. Känns ju inte direkt annorlunda än vanligt.
Skolan var som vanligt oxå, inte så himla kul. Spec när inte tjejorna är där. Saknar ju er!
Jag och Kamilla gick runt lite i skolan o skulle ta lite kort. Hon är söt! Hon och Linn satt även och övade teater vid skåpen, tihi. Sen ringde Lollo o var i stan så jag tog det långa benet före och mötte henne där, det var trevligt :) Längesen!
Efter det ringer Caarro och säger att hon är påväg in till stan, o jag möter henne o drar till a6 och köper min efterlängtade dator, oh yees :D Blir till att sova tidigt ikväll, börjar bli sjuk igen. Så godnatt!
     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0