semla

jaa, fettisdagen kan man ju kalla det iaf! jag har ätit jättemycket "sånt som man ska äta idag" :P men men, det är ju bara en sånhär dag om året får jag tänka, hehe. hur många semlor har ni ätit idag? ;)
jag har kommit på att jag vill ha en liten hund till, jag o mamma har suttit o kollat runt på massa söta valpar - dom är ju såå söta så man kan dö på dom =)
idag var det skolan 8 - 16.10, seg dag som vanligt. sen åkte jag o hämtade mina två par skor hos tilda, har saknat dom kan jag säga! sen stallet såklart.. snö o massa mer snö.. kan det inte bli sommar snart !? jag hatar vintern i år asså!
vad har ni gjort för ngt idag?


mmh, semla!

är dom inte för söta!?

Kommentarer
Postat av: amanda

ta hand om era andra hundar istället och uppfostra dom ni har ju haft lite problem med det.

2009-02-25 @ 11:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0