sämst

okej, det var jättelängesen jag bloggade nu. jag är ledsen, men jag har verkligen inte haft tid asså. har varit så himla mycket. skolan är hemskt. det är lördagkväll o jag sitter lixom o pluggar! eller borde iaf.. fast jag får väl skylla mig själv att jag aldrig tar tag i saker o ting.
helgen har iaf varit bra. 18årsfest hos jennie igår, det var några himla som tog sönder toaletten så det var vatten över hela golvet o jennies föräldrar fick komma hem o det flesta folket fick åka därifrån. stackars jennie <3 jag och caarro åkte iaf hem o gick till caarros kompisar som hade en liten "fest", inte så himla roligt kan jag ju inte säga ^^ idagullet åker till new york om två dagar! och är borta i 13månader, jag kommer sakna henne jättemycket! men som tur är ska jag iaf åka o hälsa på henne ngn gång, så det så :)
idag har det varit stallet o stan en liten sväng med caarro. ponnisarna var galna ^^ kul att några har energi iaf, hehe.
vad har ni gjort i helgen?

kramar

Kommentarer
Postat av: ida

ja kommer saaakna dej så mkt oxå Mella :( <33 jaa du måste komma o hälsa på mej, fatta va kul vi kommer ha då :D

2009-02-22 @ 11:30:08
URL: http://idalubking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0