plugg

tjo tjo. jag är väldigt tråkig idag känner jag. ni får ursäkta. skolan 8 - 15, hade dom två sista lektionerna inställda. det var himla skönt! gick o shoppade lite ist, med betoning på lite. yoga dvd, nagellacksborttagning, pads. lite små användbara saker. hittade även ett par vita tygskor på h&m 129kr, funderade på o köpa dom, men dom fanns ju såklart inte i min storlek. hoppas dom får in fler! sen har jag sett en massa fina vårkläder på deras hemsida. jag har varit lite h&m -ig idag :)
nu ska jag bädda ner mej i sängen o sova, godnatt! vi hörs imorn
kramar

tygskorna
dom eviga chinosarna
ljusa jeans, oh yes
dra över på svala sommarkvällar
jeansjacka
fint med flätade band


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0