måndag 23 februari

godmorgon solstrålar! har ni sovit gott? endel kanske t.o.m ligger kvar i sängen o sover fortf? fy vad skönt isf!
det finns inte i verkligheten för mig idag iaf, skulle gjort naturkunskapsprov i morse kl 8 men jag kom såklart 10min för sent o då var han inte där längre och jag fick inte göra provet. kanske iof var ganska bra eftersom jag inte hade pluggat ett dugg på det, bra mella!
+ detta märkte jag i morse att mitt batteri i datorn inte fungerar :( så segt när datorer bara lägger av sådär. jag har haft tre nya datorer som inte har fungerat nu på hm.. vad kan det vara, en månad kanske? hoppas att pappa fixar det hemma idag tills jag kommer hem. annars får jag åka in med den ikväll och se till så dom reparerar den.

Från Tenhult till Tokyo - http://www.jonkoping.nu/index.php?option=com_content&task=view&id=15224 
tufft och öppna en så liten butik i tenhult och sen blir den jättestor, tänk om man vågade göra något galet bara en gång :) bra jobbat tjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0