haha

asså det här var nog det roligaste jag har sett i mitt liv. mamma började med att ta några varv i skritt o ökade sen på med lite trav, "titta ingela, jag travar!" haha. lilla mamma. (ingela - caarros mamma)
caarros häst var ju lite spec idag btw, sprang iväg bara sådär ^^

oså var det ju det dära med pluggningen. orkar inte riktigt känner jag. men måste. så efter laxpajen blir det till att börja med skiten. det måste gå bra. aja, vad har ni gjort idag då? haft en bra helg? nu är det bara tagga till nästa helg. sen är det lov, fy vad skönt! då blir det det ena o det andra gjort, kmr iof inte från pluggandet då heller. skolan dödar!

mamma o fine
mamma o fine
mella o fine
mella o fine
pluttan
<3

Kommentarer
Postat av: Tilds

ska du med ut på fredag eller din skrutta? :D <3<3

2009-02-01 @ 21:06:27
Postat av: karolina

sötis fine

2009-02-02 @ 13:23:38
URL: http://karolinamalmlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0