26/2 torsdag

hejj gullisar :) vad gör ni? jag sitter här o fixar naglarna litegrann. köpte nytt nagellack igår, ljusrosa - jättesött! det blir fint till min svarta klänning som jag ska ha på mig imorn när tjejerna går ut.
natten till idag sov jag hos kamilla o tilda, som i sin tur bor hos kamillas syster (hon är utomlands) och sköter om deras hästgård. så vid 5.20 i morse gick dom upp o vidare ner till stallet för o göra iordning, jag fick ligga kvar o sova i kamillas syster-dotters säng o sussa. jättemysig o skön säng, jag ville inte gå upp sen när kamilla kommer in med på kastrull lock o smäller mot varann! ops, mella har visst försovit sig o inte hunnit duka fram frukosten som hon lovat till dom små hurtiga hästtjejerna. men men, frukost fick vi i oss iaf :)
väl framme i skolan så skulle vi göra matte B prov. usch, fy o blä säger jag bara. ett lätt IG där!
imorn blir det som sagt utgång med tilda o några fler, det ska bli kul :) vad ska ni göra i helgen?
kramar


tillish :)


kamillisen
kamillish :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0