mellansöndagochmåndag

Hej på er!
Jag råkade somna i soffan innan och drömde en så fruktansvärt mardröm, det var en obehaglig man som förföljde mig och jag bet honom i fingret tills det började blöda för han försökte få mig att inte slå in hemnrt på min mobil. Jag fick tillslut tag på mina föräldrar och bara skrek att dom skulle hämta mig någonstans.
När jag vaknade sen så var det nyheter på tvn och dom pratar om pedofiler, usch det var riktigt läskigt. Jag kopplar mina drömmar så konstigt med allt jag ser och hör ungefär, tycker det är ganska intressant varför man drömmer just det man drömmer om.
Nä, nu ska jag ta och gå och sova på riktigt och tänka på allt roligt som finns innan jag somnar så det inte blir en sömnlös natt. Imorn ska jag och Kamilla gå på stan och jag ska köpa min sista julklapp. Godnatt!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0