Göteborg

Hej på er!
Nu har jag äntligen packat och gjort iordning mig för natten, hemkommen från Göteborg också. Det har varit en riktigt trevlig dag, väldigt trött i fötterna till och från dock. Endel skrattanfall fick jag och Elina när vi stod i provrummen, vi var ganska trötta heh. Och mycket shoppat blev det inte heller, Elina köpte en vinterjacka äntligen (!) och jag köpte ett par leggins med lite bling på sidan. Blir nog fina till vardags, ska ta och använda dom imorn och se. På tal om imorn så är det jättemycket som ska bli gjort då, jag ska till tandläkaren och gå på Michael Jackson pass på Friskis&Svettis. Efter det blir det utgång med klasstjejerna, som vanligt heh.
Nu ska jag ta och sova så jag får några timmars sömn i helgen. Godnatt!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0