091223

Julafton imorgon och jag har två klappar kvar att köpa, får be mamma köpa dom idag. Jag känner mig lite hängig idag, ont i huvudet och halsen. Ska ta och baka lite julgodis, gå ut med hundarna och klä granen idaf iaf så får jag se om jag orkar något mer. Jag har iaf slagit in alla julklappar jag har här hemma så det är klart. Den här julen känns lite konstig, jag sitter inte på nålar som jag brukar göra inför alla klappar man önskat sig. Jag längtar inte ens till dagen imorn, det kommer kanske senare.
Igår hade jag en liten glöggkväll här hemma för endel tjejer i klassen, det var riktigt mysigt. Vi tryckte ihop oss i soffan och tittade på Paradise Hotel avsnitt heh, bara för att. Och så drack vi självklart glögg och åt pepparkakor, både vanliga och mjuk pepparkaka. Nu känns det verkligen att det närmar sig studenten och alla håller ihop som aldrig förr.
Nu ska jag ta med mig hundarna ut på lång och snöig promenad med Kamilla som har sovit här inatt. Hörs senare!

Kram


otroligt seriös Elina, mina bilder går tydligen inte vända på längre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0