091221

Godmorgon Godmorgon!
Jag har lov, klockan är 11 och jag är vaken. Kan ni tänka er hah. Okej, till anledningen. Det var en gubbe som kom hit i morse och skulle sätta upp ett räcke i vår nästan klara hall, så då var det ju endel borrande i väggar och golv. Jag sover precis under där ungefär plus att jag hade två helt galna hundar som hörde människor ovanför och dom fick inte vara med. Sen tittade jag på mobilen och ser att det har kommit upp en påminnelse, fan jag skulle ju till tandläkaren 9.20 (!) så det blir att ringa o boka en ny tid. Tänkte nog inte rikigt på att jag hade lov när jag beställde den tiden.
Nu sitter jag här iaf och äter frukost och väntar på att Kamilla ska komma hit så ska vi slänga i en toning i hennes hår, gå ut med hundarna och fota i snön sen väntar stan. Vad ska ni göra idag?

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0