091220

Hej!
Hoppas ni har en slapp och mysig söndag. Jag kom precis hem från julklappshoppning på ridskolan, Carro var med och klädde ut sig och sin ponny till djävul hah. Dom var så fina så :) Jag glömde ju självklart kameran hemma, så några kort blev det inte. Hade med mig min lilla pudel och idag fick hennes termotäcke åka på, riktigt kallt ute! Jag pulsade på mig termobyxor, stor vinterjacka, halsduk, mössa och heeela köret. Men om man väl har på sig ordentligt med kläder så är det faktiskt riktigt mysigt med snön. Trodde aldrig jag skulle säga det, heh.
Nu ska jag städa mitt rum grundligt och sen funderar jag på att åka in till stan och köpa min sista julklapp, den svåraste också. (Jag saknar dig..) Sen blir det bara slappa här hemma, tänkte efter nyss och kom på att jag har ju faktiskt fått jullov så det ska kännas av idag.
Hörs senare, ha det bra sålänge!

Kram


hoppas verkligen att jag får en ny mobil i julklapp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0