091213

Glad lucia eller vad man säger, hoppas ni har haft en bra dag!

Själv har jag bara varit hemma och slappat (läs sovit), kom hem från Lussebio natten vid 8 i morse. Då var det raka vägen till och sova kan jag säga, man var ju ganska trött efter att ha suttit inne på biografen i sju (!) timmar. Men det var riktigt trevligt, underbara vänner jag har. Så tacksam!
Nu är det bara en vecka kvar i skolan till jullovet, efter det är det bara en termin kvar till vi tar studenten alla 91or där ute. Det kommer vara med blandade känslor jag springer ut på den stora "plattan" (som vaktmästarna har burit ut och gjort fin för alla studenter) och sjunger på vår sista låt tillsammans innan vi hoppar ner och kramar familj och vänner, tackar för tre fina år. Jag kommer självklart vara väldigt lättad och glad att mina 12 år i skolan är över, att jag ska ta ett steg in i vuxenlivet vet jag verkligen inte hur det kommer gå. Känner mig inte alls redo, inte än.
Nu ska vi ta vara på tiden som är kvar i skolan och umgås <3

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0