091207

Hej!
Måndag, ny vecka och två (!) veckor kvar till lovet. Ska bli så skönt med ledigt över jul och nyår.
Dagen har spenderats mestadels i skolan 10 - 17, mycket rep på låtar som vi ska ha med i vår rockkonsert på onsdag. PerBrahes teatersal kl 19.00, kom dit vettja!
Kvällen var jag på gymet och biffade lite med Carro, så mycket roligare när man är två.
Imorgon har jag aerobic i skolan så då blir det träning där, skönt att ha kommit igång nu faktiskt. Det försvinner fortare än man tror från allt i stallet, ridningen, allt lyft av vattenhinkar, höpåsar och allt vad det nu är. Men nu är det påväg tillbaka igen. På tal om träning så har min kompis Danne kommit riktigt långt i sin MMA träning nu så han ska tävla (säger man så Danne? haha) utomlands och massa kul. Jag kan inte alls så mycket om det men jag är så stolt över dig ska du veta!
Nu ska jag gå och bädda ner mig i sängen och få några timmars sömn. Godnatt!

Kram


urgammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0