091202

Min bror skriker från övervåningen och kl visar 7.45 på mobilen, min buss går 8.04. Jag somnar om och vaknar igen 8.45, går upp och gör mig i ordning. När jag väl sitter på bussen så får jag ett sms från min vän Tilda om att läraren (som vi har på alla lektionerna idag) är sjuk. Jag hoppar av bussen illa kvickt och åker hem igen. När jag är hemma somnar jag självklart igen så fort jag lägger mig i sängen och gosar med voven, med armen runt henne. Sen missar jag bussen igen och ja, så här fortsätter det hela dagen.
Nu sitter jag lyckligtvis här i soffan och har precis ätit en lussebulle, kände att jag var värd det som har gått genom allt det här idag. Plus att jag har varit på gymet med personliga tränaren idag heh, lite pinsamt men det ska nog gå bra.
Imorn ska jag åka till mitt fina Göteborg, mamma ska dit och träffa sina kompisar så jag följer med. Min lilla vän Elina och jag gör staden, akta er hah.

Nä, nu ska jag ta och sova. Godnatt sunshines, take care.
Kram


ja, här har ni elina haha


och det här var? haha


riskerar du att se ut såhär för din operation elina? ;)


haha jaaa ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0