Plåtning

Hej bloggen!
Nu har jag kommit hem från Göteborg, varit där på plåtning med kusinen min. Hon är bäst framför kameran! Jag tror att jag håller mig till sminket och plattängerna, hah. Fotning är inget för mig.
Efter plåtningen gick vi och tog varsin latte på condecco, mitt favoritkafé. Sen gick vi och kollade lite i butiker och vi köpte en likadan kjol båda två för 29 kr (haha) på rea RutMfl :)
Nu är jag så trött så mina ögon ramlar ihop, och säkert ska jag jobba imorn också. Chefen har inte ringt mig än.
Ni får några bilder på mig på fotningen, har inte fått bilderna på kusin än. Lägger förhoppningsvis upp dom imorn.
Natti Natti kram




som sagt, jag håller mig till sminkningen hah :S

Kommentarer
Postat av: ida

vilka fina bilder :) ha du fatt mkt langre har? :D

misss u baby <3

2009-08-05 @ 06:22:15
URL: http://idalubking.blogg.se/
Postat av: Annie

Himla fina bilder. Du är vacker :)

2009-08-05 @ 23:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0