090831

Hej bloggen!
Dagen har varit bra, skola 10.05 - 12.00 typ. Gick till syon och bytte bort en kurs, så nu slutar jag ungefär 12 på måndagar istället för 17. Den är härlig. Efter det åkte jag och mötte upp Carro och vi gick på stan en liten stund, köpte jeansleggins nu till hösten. Väl hemma så tog jag, mamma och Carro bilen till stallet. Jag skulle övningsköra med hästtransporten, det gick hur bra som helst. Man måste ha feeling, eller hur mamma hah.
Jag och Carro tog sen vår klassiska kvällspromenad, utan hundar den här gången (dom sov över hos mormor och morfar) men det var trevligt ändå. Skönt när man slipper stanna hela tiden och kan gå med händerna fria.
Nä, nu ska jag ta och sova några timmar innan det är skola igen (villintevillintevillinte)
Imorn är det aerobic som gäller, det blir kul!
Godnattkramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0