090830

Kan ni tänka er att det är september snart? Hur fort går inte tiden!

Godmorgon Godmorgon!
Här sitter jag och äter frukost med två föräldrar virrande runt omkring mig. Min bror ligger kvar i sängen och vill verkligen inte gå därifrån. Pappa har gått iväg med hundarna, mamma står och plattar sitt hår och ropar runt i huset "Om 20 min m å s t e vi åka och plocka upp pappa och hundarna"
Min familj ska nämligen åka till Lager 157 och familjeshoppa idag. Hah, vi får se hur det går. Det är väl första gången vi åker iväg sen vi var på Korsika för tre somrar sen. Jag och min bror kommer sitta i bilen och tjafsa om allt, precis som när vi var små. S u c k . Att man aldrig kan växa till sig och kunna prata med syskon. Iaf inte jag och min bror.
Nä, nu måste jag kila ner och borsta tänderna. Hoppas ni får en trevlig söndag, så hörs vi sen!
Kram


min lillebror

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0