090829

Hej bloggen! Hur mår ni?
Igår låg jag bara hemma hela dagen, mådde för dåligt för att åka till skolan. Så nu har jag sovit ut och vilat mig till hundra procent. Fit for fight igen!
Nu jag har precis kommit hem från att varit med Carro på tävling i Taberg. Carro var väl inte sådära jättenöjd med dagen men överlag helt okej! Ikväll planerar hon någon himla överraskning för mig, och jag har ingen aning om vad det är. Vilket jag tycker är grymt jobbigt eftersom jag gärna vill kunna planera vad jag ska ha med mig och så vidare. Men det ska bli roligt ändå, riktigt spännande. Kan ju faktiskt vara ganska skönt att stänga av hjärnan och bara följa med för en gång skull.
Hoppas ni får en trevlig lördagkväll :) Kram

Lite bilder från dagen kommer nedan.



framridning, bilden ville inte vända på sig




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0